Tisdag!

har inte skrivit på ett tag igen... sorry :/
men har knappt varit hemma :)

Igår fick jag & Malin en inpulsattack!
så vi drog på äventyr :D hihihi

när jag kom hem förut så var jag DYNGSUR.... äckelväder!!!
fick nått ryck och började baka scones & bullar :D
mjöl i exakt hela köket x) hihihih
fast jag städa faktiskt undan efter mig, vilket jag ALDRIG brukar göra.
alltid pappas tjej som diskar och städar efter mig :/ höhöh



helgen va kanon!
fredag tog vi det lugnt va i hallsberg kolla film & mös :)
sen på lördagen drog vi på grillparty :)
jätte fint hus vid en sjö :) lägger ut några bilder från det..
roliga människor och massa fylla :)

började först hemma hos Camilla :)
vi blev välkomnade med en drink så satt vi
ute på en altan & roa oss, sen spela vi kubb
tjejerna mot killarna & såklart så vann vi tjejor :D girlpowaaah!

efter nån timma så drog vi vidare till en tjej :)
som bodde vid sjön, grillade & hade jätte kul :D
blev massa dans & fjanterier :D

men kvällen slutade med tårar,bråk,blod & ambulans :/ INTE coolt!

sen va vi tvungna att gå på en jätte mörk skogsväg mitt i natten..
mitt inne i skogen & det regnade.. lyckat för mig som hade kläning och klackskor :p haha

sen kom det iallafall två killar & skjutsade in oss till örebro :))
där kom carina & hämtade mig så vi åkte hem :)

i söndags när jag vakna mådde jag så EXTREMT dåligt :(
aldrig varit så bakis i hela mitt liv, så låg i sängen EXAKT hela dagen...

sen hade jag massa myggbett räknade på ena benet.. 30 stycker på BARA ett ben?? :o
sjukt hahaha... klia ihjäl ju.

det va en kort version av helgen ^^

nu ska jag duscha & sen ba chilla framför tvn :)

xoxo Elin

Lördagsgodis ;D


Älsklings Malin :D


Jag & Carlos :)


Nån kille, Carro & Malin :)


Camilla & Malin :)


me me me and only me :D


min outfit i lördags :)


FOOOLK :D


me again! :)


folk :)


AKTA UTVÄXTEN!! hahahaha ska fixas inom snarframtid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0