Tisdag

här sitter jag & väntar på att klockan ska bli 15.00 för då
börjar jag praktiken... slutar 21.00 men får förhoppningsvis gå hem tidigare som igår :)
vädret är sämst? :( det förklarar ju varför jag är så depp & seg idag?

har precis gjort en fruktsallad som jag sitter & mumsar på nu :)
såå jäkla gott med frukt.

idag kommer det väl inte hända ett skit,
eftersom jag slutar så sent så har man ingen
ork att hitta på någonting efteråt, men vi får se hur sent det blir.
Imorgon är det skolan, sköönt orkar inte praktik hela tiden
sen efter skolan ska jag förmodligen träffa M <3 weeeeei mee laaajk...
får väl se vad dagen har att erbjuda,

köpa linser den här veckan också av Sandra som aldrig använt sina :)
lyckades ju glömma mitt första par på en kryssning
& det andra paret gick sönder? av konstiga skäl? frågade syrran men det lät såhär
*nää vadå jag prova dom bara* hahahaha söt!

blir så när man bor ihop med sin syster då kan man inte förvänta
sig att allt ska vara helt, gäller dock både henne & mig :$ hihih

nu ska jag ta mig en till koppkaffe & en cigg :)

xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0