booyaaah!

loong time no see! sorry about that! :)

har helt enkelt haft fullt upp i skolan! fullt ös medvetslös typ..
sjukt mycke plugg & prov... men det är väl bara att kämpa på antar jag.

en vecka kvar sen är det höööstlov äntligen! :D
och halloween! verkar som att väldigt många ska på maskerad?
brukar inte vara så många som spökar ut sig men det kan ju va kul :)
själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. parteey blir det väl iallafall.

vad ska ni göra?
BTW så har ni varit väldigt dåliga på att kommentera.
jag ser ju att ni varit här inne ;)


menmen.. idag har jag inte gjort alls mycket, chilla i skolan sen suttit här hemma
med massa olika pyssel! hitta en hemuppgift från skolan som jag kanske ska ta tag i också!
i vård&omsorg. weeeei roligare kunde det inte bli haha!

ska väl börja med det nu!

hörs snart!
xoxo Elin



                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0