:)<3

tuuuudiluuu! :)

idag har jag firat määndie som fyller byxa, som nu får Kn*lla lagligt (y) u go girl!!
fast det har nog aldrig hindrat henne ;)
vi åt tårta hos henne, smarrigt!
sen bytte vi om o gick hem till mig,
flumma sönder :) sen gick vi till affären o handla blondiemedel till henne ;)

sen massa mkt mer flum orka skriva -.-

nu sitter jag här o har jätte tråkigt -.-
lägger upp några FLUMbilder på oss sen :)
inte allt för seriösa,

ser bara ut som dagens fjortisar, = foundation på läpparna, dock inget jag brukar ha :)
ganska kul o provisera, TESTA vetja ;)

nu ska jag hämta ett glas vatten!

seee yah // dagens låt : beyonce- broken hearted girl
xoxo Eloooj




I don´t wanna be whitout u babe!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0