Bakis?

tooodiloo :)

igår vart det party :) det var väldigt trevligt,
och mycket roligt folk :p

imorse vakna jag PANIK min mobil funkade inte ;s
försökte få fram nå minne från gårdagen, men det verkar som jag glömt
minnet ute nånstans haha,
jag dog i sängen en stund, ångest & panik eftersom mobilen inte funka
o den e liksom mitt liv, så det va som att dö lite halvt sådär ;o

usch, börja typ gråta. liksom ingen hemma, inga nummer INGENTING
tänkte hur kmr min dag se ut nu katastrof :(

sen låg jag i sängen & halvt sov, sen så helt plötsligt
vibrera det i sängen, trodde först det va min vibrator haha :* (ironi?)
MEN det var min KÄRASTE MOBIL som vakna till liv :o
åååh jag flög upp ur sängen av glädje :D
sen hade jag typ 673983826749 sms, från alla möjliga
hat sms för att jag inte svarat, då blir folket sura ! haha :p
så nu är jag på glatt humör igen :)

fast det e fan ett mirakel att telefonen lever efter allt som hänt:
ramlat i sjön
kastad i backen ett antal ggr
ramlat i toan :p
ramlat i handfatet (med rinnande vatten)
 hm det va dä jag kom på just nu, sen äre typ 12348348 saker till men orka skriva dom :p

sååå PUSS PÅ MIN MIRAKEL TELEFON :D<3

var väl bara det jag vill lätta på hjärtat om :p

see yaah
xoxo Elooij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0