bättre sent än aldrig

tuuuudiiiilluuu! :)
i´m back again, jag vet att ni har saknat mig :)
men jag har haft väldigt fullt upp ;o

men jag ska skärpa mig, men ganska mycket nu med praktik, *skola*
extrajobb osv, så såfort jag kommit in i rutinerna ordentligt så ska bloggen komma
i första hand! i promise :)

idag har jag iaf inte haft så värst mycket för mig!
vaknade vid tolv sjukanmälde mig till min handledare, lr mamma gjorde det
jag får icke göra det eftersom jag är under 18 -.- palla haha

sen kom L vid 2 typ så vi käka lite smarrigt o kollade film :)
myspys, sen kom O oxå så vi satt o snacka massa träävligt :)
sen gick vi o lämnade tillbaka filmen i butiken & träffade S stod o snacka
sen åkte L & O hem :(<3
så gick jag o träffa matte o daniel :) snacka lite mer
sen gick vi hem till mig o flumma :P
sen drog dom o pappa kom med lite trevligt shit som han köpt till mig :) thanks (y)

så har jag suttit o spelat spel på facebook :P helt inne i det haha

imorn ska nog ta det lugnt köpa biljetter tills den 20e september för då äre skumparty som gäller :D
ska dit med Laura det kommer bli skoj en minnesvärd kväll :)

nu ska jag spela lite till :)

see yah
xoxo Elooij


EGOKICK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0