bebissjuka ;o

tuuuudiiiluu! :)

sitter här hemma nu fullt av småbarn överallt :p så söta
dt är bea 13 år Kevin 2år o Nova 4 :) får värsta bebissjuka
usch blir sugen själv, längtar !!! :D

fast jag ska max ha 2 barn :)
annars blir de nog alldeles för mkt..

känner dä nu när Nova o Kevin springer runt, måste hålla koll på båda ;o:p
springer runt o skriker o klänger o pillar på allt haha
småbarnliv :D

igår var jag hos min syster :)
vi hyrde två skit läskigt filmer ;o
BUHU jag va skit skraj -.-
sen går det gamla gruvgångar nere i jorden,
så vi gick in i en sån ;o
kolsvart o trångt fyfan vad läskigt det va ;o

idag vetefan vad som händer!!!
skulle varit party, men det sket sig ju :s cepen
får la gosa ner mig med en unge o glo film :)

xoxo elooij

Nova Kevin & jag :)

Jag & sötis Kevin, han vart iaf söt på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0