:)

toooodiloo :)

jag har precis gjort iordning mig :)
så nu ska jag snart fara till nora, världens ände, ghettoplace ;)
men jag ska till min favorit syster där så tummen upp för det :)

hennes pojkvän & hans band ska ha en spelning så vi ska kolla på dom :)
hoppas på att träffa trevligt folk :p
hat på Nora egentligen, men min syster bor där så då är väl ett måste att acceptera den lilla *söta* staden :)

vaknade 4 idag, sköönt, efter en sen kväll igår med mina underbara vänner :)
det behövdes (y)

får väl se ikväll om jag åker hem, eller om jag sover kvar hos syrran, det märks väl :)

nu ska jag ta mig en cider, & sen åka =)

seee yah
xoxo Elooiij

kvällens outfit (y)
jeans - gina tricot 49 kr
randig söt tröja - amandas :p
ah osv :p

Kommentarer
Postat av: carrolina

finns jeansen fortfarande? as snygga!! :P

2009-08-15 @ 20:48:05
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0