ge mig ork?

ge mig ork att fortsätta...
jag har inte alls lust längre -.-

har inte lust att ge min åsikt längre, ni gör det värre!
kärlek e bara en skit grej som nån idiot har kommit på..

ärligt talat, kärlek är nog det jag e mest rädd för här i livet.
jag vågar inte, det skrämmer mig så extremt mycket..
vet inte varför men det är jävligt jobbigt.

att inte kunna känna den känslan, ända sen allt gick snett med *hemligtnamn* så har jag inte
vågat ta steget vidare, jag har stått o trampat på samma jävla plats i snart 2 jävla år.

känns som jag bara *faller* för fel personer, om jag ens faller...
träffar bara massa svin, som e ute efter en sak lr som bara e allmänt störda ;s
jag är trött på dethär nu!!

trött på att veta att känslorna du har bara är fejk -.-
trött på att du håller på som du gör!

du förstör mig innifrån,
du krossar mig totalt.

saker som jag vill säga dig, som jag inte vågar det e sjukt att man kan va
såhär jävla feg o känslig
jag hatart..

åååååh palla vara mig :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0