hurtig! :D(Y)

tuuuudiillooo! :)

nu är jag människa igen :)
har varit ute & gått ca 2 mil :) (y) tummen upp
sen låg jag med sån där träningsgrej på magen i ca 40 min :) vikt minskning JAtack :)

imorn ska jag och A gå till kvarntorpshögen ca en halv mil dit, sen upp för 437 trappsteg, sen ner, & om igen, sen hem :)
sååå skönt med motion :p

visst jag kanske inte är tjock! men jag vill ändå gå ner lite, för jag skulle trivas bättre i mig själv,
så det e verkligen inte för jag tkr jag e tjock :)

imorn ska jag på möte vid 1. sen ska jag nog in till stan & shoppa lite :)
behöver ny fondation & sen får vi väl se vad jag hittar för smått&gott,
har blivit väldigt mkt för smycken, så det blir väl lite sånt (y)

ska väl snart lägga mig & läsa lite :)
läser en jätte bra bok ! två röda minuter.  heter den :)
handlar om ett kriminellt gäng osv... rekommenderad faktiskt :)

kanske kokar lite te & tar filten och sätter mig på balkongen :) så skönt!
lugnt o fridfullt :)

så hur känns det nu? för alla som börjat skolan? :)

juste!
på måndag börjar jag jobba på ett dag hem för handikappade barn :)
det ska bli roligt, & intressant faktiskt!
måste ju jobba o praktisera inom vården eftersom jag ska gå omvårdnad :)
fast har valt att plugga upp mina betyg, så jag ligger då ett år efter dom i min ålder!
men det gör desamma har inte bråttom till nånting just nu känns det som :)

nu ska jag koka te :)

seee yaah
xoxo Elooij

Kommentarer
Postat av: RaggarMikkis :)

Va duktig du har blivit då :) Hehe ^^

2009-08-19 @ 22:46:57
URL: http://rockabillyqueeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0