kom igen nu då

Toooodiiloo !

jag vet ni typ hatar mig nu :o
jag ska uppdatera bättre här i promise, har bara inte haft ork,
det har ju varit så fint väder så orka sitta inne liksom. -.-

ajaa :)

idag har jag stekt i solen hela dagen skööönt :)
o killarna kolla så klart in min bruna heeeta kropp :D insmörjd i sololja :D ULALALAAA
Min tjejkompis sötisNina har börjat blogga checka in hennes bloggis på http://niinaahaa.blogg.se
sweetiesweet :D

juste lilla katten K verkar inte bry sig så värst mycket om sina hatläsare,
som skriver hat kommentarer dagligen :s haha hon har snart bara hatare efter sig.
lika bra eftersom hon är en GRIS :D tycker inte om henne för fem öre,
så hon kan stoppa sina bloggcash i röver & sticka nånstans dit hon hör hemma typ : horhuset? :p
ett förslag bara.

Nu får nu faktiskt sluta hänga upp er, BÖRJA LÄS BLOGGAR :D
& den där K kan ni ju dissa totalt, för henne är ni antingen wannabes eller patetiska töntar som inte har
nåt liv, HON kännar pengar på er helt enkelt....
aja slutsnackat om den bimbon :)

sista veckan på sommarlovet :o
känns väl inte lika bra som när det börja !

Har ni haft ett bra sommarlov?
skriv & berätta i en kommentar :)

nu ska jag duscha av mig all olja
men vi hörs nog ikväll :)

kysss
xoxo Elooij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0