latisdag! :)

här ligger jag i sängen FORTFARANDE :p
har legat här med datorn hela dagen o ba myst :) sköönt
fast ska snart ta mig upp ur min sköna säng, & duscha
fixa lite för ikväll bär det av på partaj :)

med underbara vänner, inte helt fel!?
får bli som en avslutning på sommarlovet :)

känns faktiskt rätt skönt att börja skolan igen, efter om sommaren inte varit allt för bra...
men skönt o börja gå upp på morgonen o få in rutinerna igen :)
vända på dygnen, lär nog få gå upp tidigt hela helgen om jag ska vänja mig :p

fast börjar inte förrens kl 13.00 på månad, så det e rätt skönt :)

usch vill inte gå upp ur sängen..
stället jag trivs bäst på är faktiskt sängen :)
bara ha lite egen tid, & tänka fundera osv. :p
någon som håller med??

man kan inte bara hålla på o springa överallt,
kroppen behöver lugn o ro, & det e ju nåt min kropp aldrig kommer få för lite av :)

nu ska jag väl skutta in i duschen & bli människa igen :)

see yah
xoxo Elooij

Kommentarer
Postat av: carro

ja vill partaja! :O <3

2009-08-14 @ 17:51:56
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0