Lördag! :)

Tooodiiillooo :)

ett tag sen jag skrev, sorry -.- men dom som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;)

imorse vakna jag i samma säng som V & J haha, var party igår o efterfest i hallsberg där jag vakna upp :p
har bara legat i sängen o degat idag, sen tog jag bussen hem vid 3 :)

har käka lite oså, min mobil funkar knappt heller, så kanske inte svarar på sms eller samtal ;s

hände massa igår men har verkligen inte ork att skriva allt :p

just nu sitter jag med en kopp teé och har mina fötter i fotbad/massage :) as skönt! :)
samt. ansiktsmask :) hemma spa idag :)
senare kommer sandrut, så blire party sen i think ;)

nu ska jag slappna av lite
''

see yah
xoxo Elooij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0