Onsdag! :)

tuuudilluuu! :)
jag har precis kommit hem från K-sjön det var något band som spela där :)
massa folk, & musiken var bra oxå (y)

idag mår jag sämst ;s
har jätte ont i magen & mår illa vilket jag gjort typ hela dagen
sen skakar jag som en jäkla idiot ;o whats wrong?
aja huvudvärken e på väg oxå känner jag,
hoppas jag blir bättre för imorn ska jag till skuuulan :p
ska gå skolan iaf.. känns skönt att jag bestämt mig :)
& på fredag ska jag på 18 års fest (y) Grattis N <3 nu är du stor :p

idag har jag bara varit hemma vakna klockan 5 på eftermiddagen :p
as skönt att sova ju, kände vig 10 när jag gick upp först att jag mådde sjukt illa
så jag gick o la mig igen ..

sen va jag ju då nere vid K-sjön med några goda vänner! :)
många skratt fick vi,
jag funderar på att ta nått & äta eftersom jag inte ätit idag
för när jag e sjuk så är inte matlusten den bästa ;s

ellr så sitter jag kvar här med min loka & mina super sura godisar :)
ingen hemma heller så då orkas inte mat,
palla göra den själv, van att nån annan gör den åt mig :p

aja ska la ringa carina & fråga vart dom är för jag vill ha mat! :)

nu ska jag ladda ner en film till mitt sjuka kvällsmys :)
BTW dagen outfit,
svarta mjukisbyxo
svart uringad t-shirt
och en vit långärmad
inge makeup
och håret uppsatt i en bulle :)

see yah
xoxo elooij

Kommentarer
Postat av: froidan

Ett tipps, skriv fixed innan bakgrundskoden. Är jobbigt att läsa när bakgrunden följer med ;s :P

2009-08-28 @ 17:13:30
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0