panikångest?

alla kommer vi ju dö.. men fan vad händer sen?

såfort jag tänker på att alla ska dö, att jag ska dö, min familj
får ångestattacker o panik ;s
det e sjuk ;o
har drömt flera nätter att jag faller ner för ett svart stup, att marken försvinner under mig
sen äre slut liksom, jag har alltid lyckats vakna innan fallet.
vad händer om jag faller? dör jag? är det slut då?
har så sjukt många frågor om döden som INGEN kan svara på

jag blir rädd & ledsen.. kan vakna upp o skrika mitt i natten ;s
& det e verkligen inte likt mig... det kanske är ett tecken?  på att nått är fel?

usch det är hemskt, får världens paniiiik, jag vill inte dö ;o
är allt bara svart sen? vad händer,
ska vi bara ligga i mörkret o aldrig mer göra något :s

det är sämst att må såhär & ha såna här tankar.
jag vet att jag har hela livet kvar,
men ändå det går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0