segt! :s

Oooj vilken seg dag :O
kom hem från *skolan* ca halv 3 , då snurrade jag runt i datastolen en stund,
sen böt jag om till myskläder, så far jag iväg till M & J sen så hämta dom mig vid hallsbergs centrum? :s
då åkte vi till citygymmet, & fyllde på gymkort ;) naaajs (y)

sen vidare till M stod o snacka med Jorma, danne,dennis & *råttan* = (Jocke) haha,
sen åkte vi till örebro :)
& hämta världens sötaste kissebebis :D :* puss på den.
det var en vit katt blandras mellan norskskogskatt & persisk ? nånting :p haha
skit fin var hon! (y)

sen åkte vi till affären o köpte kissemat, sen skjutsa M hem mig :) thanks! (y)
efter det har jag typ legat i soffan o sappat tvkanaler ;o bara massa jäkla reklam ;o

fast kolla iaf på : lipstick jungle, prison break & lite dexter. fast det sista programet (dexter) suger faktiskt!!

nu sitter jag här & funderar på viktminskning? (a) tror de va! (y)
sen kom jag plötsligt på att jag inte har ätit idag ;o :p
men spela roll, bara onödigt -.- haha (y)

ne imorn vet jag inte vad som händer?
sova? sen sova? eller kanske sova?
eller jag kanske borde sova? haha

känns som det bara blir slapp-dag imorn!
lite hemma spa kanske? det tkr jag lät som en BRA idé :D

nu ska jag väl försöka logga in på BDB men det e ju tillfälligt fel :s cepe -.-

seee yah
xoxo Elooij

Kommentarer
Postat av: RaggarMikkis

bdb har fan krånglat hela dan :O

2009-08-17 @ 23:48:18
URL: http://rockabillyqueeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0