Störst bäst & vackrast

Jaaa det är så jag beskriver mig själv :)
& det är 100% sant, garanterat ;)

med självförtroendet på topp är jag redo för en utekväll med underbara vänner :)
SKÅÅÅL för mig :D


Kontaktannons!
en ung & snygg kille, på 20 hela år, söker en snygg tjej
men bra självförtroende, hon ska ha snygg kropp, lagom stora bröst
& inte vara alltför seriös, han är enbart ute efter ett fylleligg
fast vem vet kanske blir något seriöst ;)
ska helst bo i örebrolän eftersom han själv bor i kumla
& är så lat, att han inte orkar ta sig någonstans ;)

Någon frivillig?
var vågade nu, ta chansen
alltid kul med lite äventyr ;)
& jag väljer såklart ut den som jag tycker ser bäst ut
och som förtjänar att *vinna* :)
bild får ni om ni skickar msn :)

xoxo Elooij

Kommentarer
Postat av: anders så klart :D

Ja jag vill ha han men i fall det blir nått seriöst så ska han kunna städa laga mat och sått mysigt :P

2009-08-08 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0