Vad ska man säga?

Tooodiiiloo :)

nu är jag här igen... har varit sämst på uppdatering :O
menmen,
kortfattat sen sista jag skrev

skrik
bråk
skratt
fest
gråt..
veckan har varit sämst :( orka -.-
 varit på pool party oxå :) det va najs,

JUSTE MISSA INTE KISSIES NYA DISS TILL.... MIG??? jag e tydligen hennes nya wannabe? haha jag
e inte ens lik? :s kolla in kissie.se .. sämsta jag sett asså garva så jag tjöt..
anmäld såsmåning om :D

aja nu ska jag umgås med Nina

seee yaah
xoxo Elooij

Dagens Sommar Outfit :)

TOPLESS kyss i poolen :D & det gillar vi

Kommentarer
Postat av: malin

vad är länken till den videon ?

heter inte den andra tjejen angelica ?

2009-08-08 @ 09:43:54
Postat av: Anonym

Tror den andra heter Jessica

2009-08-12 @ 14:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0