voliboli :)

Tooodilo :)

just nu sitter jag här med amandus :)
är hemma en sväng ska snart hem till henne igen, eftersom jag typ bor där nu :)
gårdagen spenderades i sängen hos amanda med massvis med barnfilmer :D bla. kenny starfighter :D så grym -.- haha

sen idag har vi inte gjort så mkt typ chillat, jag har varit hos tandläkaren & fått mina tänder polerade :p
sen laga jag världens godaste köttfärssås :) den vart grymt god :) & till det hade vi makaroner :)

& så satte jag i min efterlängtade hårförlängning :) as naaajs vart det :) MUUMS på mig :)

ikväll blire mer barnfilm & massa tjockis dowdis namnamnam :)

skriver nog imorn igen

seee yah
xoxo Elooij

nya håret :D<3

deeee eeee naaaajs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0