(y)

såå första dagen i skolan avklarad :)
det gick bra faktiskt, & det visade sig att jag kände nästan hälften av dom som ska gå där med mig :)
fast jag kmr ju bara praktisera typ (y)

senare ska jag nog ut & jogga :) dags för en liten kroppsförändring tkr jag :)

sen har jag en åsikt idag!
ANONYMA? tycker det är så jäkla patetiskt,
att anonyma människor kommenterar & skrivet elaka saker osv.
FEGA är vad ni är, som inte vågar stå för eran åskit eller vad det gäller.
stå för vad ni tycker!
& Jag kan ju faktiskt leta upp eran ipadress, så då är ni ju inte så anonyma längre,
& för o slippa allt sånt onödigt skit, så skriv era namn i fortsättningen.

blir så irriterad när folk inte kan stå för sig själva!
för det första
  1. ni har ingenting på min blogg att göra, (om ni är anonyma) visst ni får läsa den, men INTE kommentera.
  2. ska ni kommentera så skriv era namn, annars letar jag upp er ipadress & då blir det anmälning
  3. stå för er själva & era åsikter...!
usch blir så irriterad, att ni har mage till att kränka folk på det sättet?
oacceptabelt.......... :s

så var bara tvungen att rensa lite :)

resten av dagen kommer bestå av:
underbara vänner!
motion
pratt & skratt
& en god middag! (y)

skriver väl kanske ett kvällsinlägg :)

xoxo Elooij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0