01.33

Hejsanhoppsan!
andra gången jag skriver detta inlägg efter som datorn är DUM i huvudet på riktigt!!!!

idag har jag varit duktig, gick upp halv åtta imorse!! MIRAKEL hurra för mig :)
min buss gick ju som sakt 10 över 10,
och när jag närmade mig *storstaden* så var jag jätte nervös,
eftersom jag skulle träffa M som jag aldrig träffat i hela mitt liv..
och hennes tåg var försenat vilket förvärra min söta nervositet :o
jobbigt vare den stunden,
sen när tåget närmade sig perongen så kändes det som mitt hjärta skulle
hoppa ut ur min kropp :o slog typ i 22220 :o fräänt känsla,
sen gick M av tåget & jag höll på att dö... men utan att tänka så gick jag fram o krama henne.
åååååh det var en härlig känsla att äntligen få träffa någon man väntat länge på att få träffa :)
vi gick upp på stan och snacka ytterst lite, jobbigt läge x)
sen kom Trollboll och rädda min dag, och fick igång snacket lite :)
sen träffa vi josse o fixa lite :)
jag busa med M <3 vilket jag tyckte var jätte härligt :)
sen kom vi hem till Trollboll, rökte vattenpipa och mös lite,
sen vart det ännu mer mysbus med M i soffan (misstolka inte)
mysigt var det! men ingen våga ta första steget till något, så det vart mest *pet*
kittlades lite och busa :) men kul var det,
sen tog jag o M bussen upp på stan, där vi vänta på hennes tåg
som kom efter ett tag, BUHU :'( dags att säga hejdå <3
usch, sen gick jag o mötte Trollboll o josse vid donkan, vi cykla till almby liiite jobbigt x) haha
bada rökte vattenpipa o mös, sen drog vi hem till Trollboll igen, då kom anas rökte lite mer vattenpipa,
drog massa skämt o körde jag har aldrig :) trevligt trevligt :)

nu har josse precis åkt hem, så anas jag o trollis ligger i sängen o kolla tv :)
blir o sova här inatt, imorn ska jag hem till mamma o mysa med film & god mat :)

nu blire mer tv :)
ha det bra hörs snart igen :)

xoxo elooj

Kommentarer
Postat av: mimmi

tyckte att det va coolt av dig att komma fram sådär;D

ja, vi hade det mysigt vi:):*...kul o kittla dig:D saknar dig, puss<33

2009-07-08 @ 01:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0