Hemma igen :)

Ååhåå skönt att vara hemma igen :)

jag har haft en jätte skön resa faktiskt, & jag har tagit massa kort men tyvärr så funkar inte
min överförnings-sladd så det blir inga bilder till er på ett tag... buhu, gråt inte
menmen :) ska berätta lite om resan iaf :)

Fredag: kom fram i småland ungefär 4-5 på eftermiddagen, packade upp oså
sen satte vi oss utan för våra stugor och prata lite & drack cider :)
sen vid 19.30 så gick vi ner till *salonen* (baren) då var det uppträdande där,
det var faktiskt ganska bra :)
sen gick vi till en pizzeria, & drack lite o käka pizza :)

sen när vi satt där så var det typ två as dryga finska gubbar
som dryga med vakterna, så typ vakterna putta ner ena på marken,
och satte handfängsel på den andra som sen fick åka iväg med polisbil :P
 frääänt -.-
sen efter ett tag, så när vi skulle gå från pizzan, så träffa jag Kalle, en kille jag lärde känna där
förra året :) trevligt trevligt :)
så typ gick vi till stugorna, drack lite till & satt o sjöng o grejja :)
sen gick typ alla och la sig, :)

Lördag: klockan ringde 08.30 :o
trodde jag skulle dö.... kollade ut genom fönstret & det regna sönder :o
då ville jag bara hem, usch o fy, memen det va inget att göra åt det.
gick & duscha satte på min kläder sminka mig osv....
sen gick jag o min lillkusin till själva high chaparal *nöjesfältet* eller vad man ska säga.
vi gick in där, gick o åkte karusell typ på en gång, o jävlar vad de snurra trodde jag skulle dö vid vissa tillfällen :p
sen gick vi någon guidtur i *sneahuset* allt var snett, haha coolt vare fast blev illamående :s
sen skulle han klappa hästar o massa,
sen finns det typ ett tåg man kan åka runt i, så stannar det o det kommer in typ *rånare* som typ spelar... börjar skjuta o skrika, & en av dom hoppa in i fönstret vid mig, & jag kan ju säga det att jag DOOOG!! :O:O
skrek rakt ut gjorde jag, hahaha. min kusin bara skratta :) bra att han hade roligt
sen så typ när tåget skulle åka, så stod han precis vid kanten av tåget, & det var inga fönster på tågen.
så när min vagn åkte förbi så stod han bara där. då dog jag igen x) hahaha

efter tåget, gick vi o kollade på en åsna x) skit ful :p nemen den va gulligt,
juste. för er som inte vet vad high chaparal är så är det en typ *vilda western* stad..
sök på det på google eller nåt :p

sen var det shower & så som vi titta på.
i spööregnet jag var helt genom blöt usch, brrrr kallt var det oxå.
men det gick ändå,
sen träffa vi popcorn patrik :D Patrik en kille från SKÅNE (älskar dialekten) han lärde vi känna där för 7 år sen, så det e typ därför vi åker dit, för att träffa honom :)

efter dagen, så gick jag & kusin hem till stugorna & bytte om, sen gick vi tillbaka
för vi skulle käka med mamma & dom, så åt vi, sen gick vi o åkte karusell igen (spyy) haha usch snurrigt.
sen gick alla vi till stugorna igen, & kusin tvinga ner mig i iskalla sjön :o brrrrr
men gick & tog en varm dusch efter så det var skönt...

det hände massa mer på camping, som jag inte orkar skriva :p
typ massa poliser kom o hämta folk
party i kalles tält,
party i min stuga
shower,
lotteridragning
fiskedamm
kastapil
hahaha jaja ni fattar nog :)

kyssss
xoxo Elooij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0