Hjälpmedel?

Finns det inga hjälpmedel för att blir trött?
förutom sömnpiller som inte ens funkar :s

de e ju typ värdelöst, hålla på o droga ner sig för att kunna sova.
ganska jobbigt kan jag tycka!
borde ju finnas mer hälsosamma kurer för sömnlöshet liksom,
alla orkar väl inte gå ut o springa för att blir trötta..

själv tänker jag nog sitta här tills jag känner att jag håller på att decka..
lite jobbigt kanske, eftersom det inte finns så mycket att göra på datorn ^^

jag är ju typ trött men om jag skulle lägga mig ner nu så skulle jag bli pigg igen
och det orkas verkligen inte.
så jag får väl sitta här och underhålla er! :)
vilket ni blir happyface för! älskar att göra andra glada!
det är ju nästan bättre än att shoppa :D fast bara nästan :p
för inget slår ju shopping turer i galet många affärer ..

kanske ska börja videoblogga?
kanske inte, det förslaget får vänta ett tag,
ni märker väl om det hoppar in en liten video här på bloggen :)

Ni som följer min blogg får ju gärna komma med lite förslag!
kanske inte lyssnar & tar åt mig av alla men någon av er
är väl lyckligt lottad.. så ni kan ju alltid hoppas

Imorn?
hm vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
sova? ska iallafall ner till affären och köpa Oboy :)
ett MÅSTE på morgen..
sen får vi väl se & ta dagen som den kommer.
kan vara skönt att bara slappa nu när sommarlovet är igång.
snart får jag min lön oxå från sommarjobbet då blir det shopping i  stan *klirrklirr*
hääääärligt i love it :)

Jaha, nu tog det slut på tankar och funderingar i mitt lilla huvud.
Hm, vad finns det att prata om? allt, men något roligt kanske.

typ....
vad heter vattnet i en vattenmätare såndär man har på byggen?
svar : rakvatten :p
haha as tråkiiiig men jag fatta inte den första gången jag hörde den..
menmen kan väl vara kul för er som har sjukt dålig humor! :)
måste ju tänka lite på er så ni inte tröttnar på att läsa min härliga blogg :)

puss till alla tjejer killar & kanske blandade? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0