Moving on!

Nu är det dags att gå vidare, släppa taget om all skit.
låta livet få en ny chans,
dags att vakna upp för detta är ingen dröm.
allt kan inte alltid bli som man tänkt sig.

man kan inte gömma sig föralltid,
nu tänker jag börja om på 0 igen, börja om på nytt.
visa vem jag egentligen är!

vara den jag vill vara & inte den jag låtsas vara.

bara släppa taget & vara fri för ett tag.
bara känna en känsla av lycka igen...
Nu är det slut på all skit, heeeelt slut.

Jag är trött på att låtsas, jag lägger ner det nu.
& trivs ni inte med mitt riktiga jag, då kan ni sticka härifrån på engång.

för jag är den jag är & inte den någon annan vill att jag ska vara.
nu är det slut på allt tofflande.
jag ska stå för mitt sanna jag! så är det bara

ni får komma med era åsikter, men va inte så säkra på att jag tar åt mig.
nu får ni tycka vad fan ni vill. för i don´t give a shit.
sköt erat eget liv istället.

pussssva:*
xoxo Elooij

Kommentarer
Postat av: katta

hej, ja har nyss gjort en blogg och de skulle va jätte kul om du va me i frågestunden som håller på just nu :] din blogg va jätte fin puss

2009-07-16 @ 19:10:29
URL: http://katarinapanzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0