Ny klippt :D

Tooodiloo :)

nu har jag precis kommit hem,
var ju & klippte mig förut. har aldrig varit nöjd...
men nu vart jag as nöjd, skit bra (yy´
sen efter jag klippt mig så kom mamma,
vi gick o köpte glass & lite annat :)
sen satt vi o snacka en stund, sen gick jag hem & åt mat :)
sen mötte jag sofia :) snacka lite o mumsa klubba :D
sen gick jag hem, snacka med pappa, fick pengar :D:D du är för bra pappi<3

o nu sitter jag här som vanligt >.<

nu ska jag hämta min loka & min klubba :)

kyssss
xoxo Elooij
resultatet :)



Kommentarer
Postat av: S'

okej :) jo, jag räknar med att det ska kosta :) jag tänkte på fjärilen och så. känns rätt långt att åka till nyköping för att fylla i menar jag :) och jag är sugen på att göra hjärtat lite tjockare. så det vore najs med någon som höll sig i närheten av örebro som fyller i ;)

2009-07-28 @ 20:53:40
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/
Postat av: S'

btw, du vart skitsnygg i håret :D

2009-07-28 @ 20:57:25
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0