Oboy!!

Nu blir jag sur!!
jag satt här o röttna, sen vart jag jätte sugen på Oboy,
så jag samlar mig kraft o går till köket för att göra Oboy
MEN..... då var oboy pulvret slut :O KATASTROF!
hur ska jag klara mig, affären är ju liksom stängd.
får gå upp tidigt som satan imorn o köpa nu.

haha jah jag e desperat av oboy, finns det något godare? Nej tror inte de va..

nu måste jag ju deppa,  ( nej jag är inte EMO)
men måste ju få deppa lite,
tar väl en cigg/depp stund :p


BTW. på TISDAG!
kommer jag dö så ni vet....
men ni behöver icke oroa er så mycket :p

dt är såhär att Mimmi kommer hit, en tjej jag träffat genom internet
och aldrig träffat i verkligheten :s shiit hur ska detta gå..
HAHA kommer ju döö, usch jobbigt att vara så nervös.
men hon är söööt så dt ska nog gå bra <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

JAG kommer att dö xD... ont i magen>.<



det kommer säkert gå bra:) kommer bli kul(mest opm det inte regnar)^^



<33puss på dig:*

2009-07-05 @ 22:48:08
Postat av: Anonym

får ja bara fråga en sak? du behöver inte svara om du inte vill.. men min granne säger att du är gravid! är det sant? nyfiken ^^

2009-07-05 @ 23:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0