Partyhelgen...

toodiiiloo! :)

ojojoj nu är det söndag, & jag mår sådär efter alla helgens bravader haha..
ja i fredags har ni säkert läst om vad jag gjorde :p
& igår lördag, så åkte vi in till örebro, drack lite öl i brickebacken, sen drog vi upp på stan trorja :p
efter en mkt rolig bussresa som sent kommer glömmas, har aldrig skrattat så mkt på länge :D

ja vad gjorde vi på stan?
åkte runt i en taxi runt hela stan eftersom våran buss inte skulle komma förens en timma,
så vi åkte runt med Daniar som körde taxin :) trevligt trevligt,
sen fick han en körning så då gick vi av vid resecentrum o snacka med lite folk, som man
inte sett på evigheter :)
efter vilsna gångar i örebro, & massvis med fylla, så satte vi oss på bussen till kumla! :)
satt & snacka med ett lesbiskt par på bussen, söta var dom! :)

sen skulle vi av på nån gata i kumla, så gick vi av på heeeelt fel ställe -.- haha lyckat!
så gick vi hela vägen till den rätta gatan :P
under tiden som gick då så träffa vi ett par killar,
- vad vore världen utan oss 16 åringar? citat: av mig x)
haha ena kille tkt jag va för ung för att röka, o massa värsta diskutionen(stavning?) blev det haha. roliiiit...
dom skratta åt mitt självförtroende oxå för att jag påstod att jag själv var snyggast bäst & vackrast :D
menmen, vad vore jag utan mitt självförtroende, jag lever ju för´t
sen träffa vi iaf D som vi åkte till kumla för att träffa han var rolig :)
sen gick vi till maxi, så åkte S till örebro igen, & jag drog o träffa T & R sen gick jag till D igen & sov :p han var nog ganska oförberedd på att jag skulle sova kvar :p
vi kolla på full frys klockan 4 på morgonen x) haha sen somna vi med ett leende på läpparna :)
sen gick jag hem när jag vakna imorse, ville hem till min säng men det blev ju som det blev :p

nu väntar jag på Angelica vi ska hyra film, så vi kör på tjockisdag idag :D<3

kysssss
xoxo Elooij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0