rubrik!?

tooodiiloo :)

här sitter datanörden själv som vanligt -.-
Kumla är så jävla tråååkigt! tro mig. flytta aldrig hit!
det är fan as dött överallt, & säkert kul att min mobil är trasig, så nu kan jag inte smsa :o
paniken är nära asså ;s   jag är ingenting utan min mobil fattaru? :D

aja... jag är trött men ändå inte, klockan är ju inte så mycket iaf,
men med tanke på hur lite jag sovit den här helgen så är det heeelt normalt att jag är trött :p

Jag har oxå kommit fram till en sak : jag är störst bäst & vackrast
fast det har ni väl redan insett ;)

filmen jag & angie hyrde, var läskigt :( usch haha kolla på den här nya fredag den 13:e
ganska bra faktiskt, men allt för läskig för att kunna ses av mig :b
vi var även ute och åt, namnam, sen satt vi & mumsa på klubbor :b
& typ hade allmänt kul. satt och kommentera folks fula stilar, vart fan är världen på väg?? :o
att man inte skämms, kanske borde tänka på vad man klär på sig :)

Imorn ska jag till Marieberg, shoppa sönder *klirrklirrr* eftersom min lön kommer,
då kan jag lika gärna göra av med dom på en gång ;) (pengar finns alltid)
sen efter m-berg ska jag nog träffa S en sväng sen vidare & fika med L<3
BTW jag ska nog sluta röka >.< yäääy för mig

nu ska jag väl hitta något roande på internet >.<

see yah!
xoxo Elooij

Dagens outfit :) glöm inte att lägga märke till att jag står på en papperskorg x)

Dags att sluta förkorta livet :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Fina kläder:)

2009-07-28 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0