01.23 vilken dag! :)

Hejsahoppsan!

vilken underbar dag,
vakna vid typ ett, chilla lite, sega framför datan,
ingen hemma såå dunka as hög musik & sjöng för mig själv :)
sen så börja jag sminka mig lite smått, gick ut mötte björn & stefan
dom följde med mig till affären och växla pengar.
sen börja det regna så vi stod utanför en port hur länge som helst o snacka :)
sen följde dom mig hem, då hade pappi kommit :)
dom laga mat åt mig, medans jag fixa mig & stod framför spegeln & posa ;)
sen kom angelicaÄlskling & hämta mig, vart as stressad hann inte fixa håret :s
vidare in till city, sprang i på donkan käka lite, sen till krämaren & fixa mitt hår :)
sen drog vi till folkets. draaag vare där :D
dansade as mycket :) sååå jäkla kul vare,
sen kom det massa mongoloid negrer & börja kladda på mig,

och tro mig alla fick en varsin smäll ;) haha eeeeu orka såna >.<
sen så typ hände väääääääärldens bästa grejj.
fast den e typ hemlig, men jag fick ett telefon nummer oså
det äre ända jag kan säga ;p
& en msn, en bdb hahahah ulalala
fyfan vad kul jag haft det ikväll :)

ANGELICA DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!
MÅSTE GÖRAS OM<3333333

pusss på denna otroligt bra dag :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0