23.00 fittaaaa!

HejsanHoppsan!

nu har jag inte skrivit på aaaap länge, oooops! sry-.-
menmne, idag har jag inte gjort så väldans mycket,
sov hos mamma natten till idag, för det hände massa saker
igår, som gjorde att jag fick lite panik & deprisson.
vakna imorse, sen typ vid 4 skjutsa min extra pappa hem mig,
gjorde ingenting tills jag åkte till amandut <3
vi gick en sväng & snacka, prata lite med hennes mamma oså :) trevluuut
sen drog vi hem till mig & jag lagade mat :)
sen kom pappa hem så drog jag & honey ner till maxi och handla mat,
sen kom vi hem, snacka lite oså sen åkte vi hem till henne & hämta grejjer
och nu ska sötisen sova hos moi :D:D:D<3333

kände att det blev väldigt mycket *sen* hahaha :)

amanda! tack för att du finns, så jävla underbart att ha dig hos mig,
du betyder jävligt mycket för mig, Kommer aldrig lämna dig,


sen finns det ju vissa personer jag inte förstår mig på ;s
såna där människor som kallar sig för vänner,
men som är falska rakt igenom, jag nämner inga namn...
för det finns många såna människor.
så jävla patetiskt, att veta vad som är känsligast för en person
& då dra upp det.
förstår faktiskt inte hur du tänkte.....
jag blev oerhört sårad, just därför tycker jag du förtjäna när jag slog dig!
hur du kan va så jävla känslolös??????
usch vidrigt.

Hur fan kan du snacka skit om en person som är DÖD?
hur jävla respektlöst är inte det?
en som är död och inte ens kan försvara sig!?
tror du hade gjort samma sak som jag gjorde om du vore mig!

kändes så jävla skönt att få slå dig, få ut all ilska på dig.
bara visa hur jävla trött jag är på dig.
och hur jävla illa du behandlar dina vänner..

faaaaaaaaaaaaaaan! blir galen.
stick & brinn någonstans.
orkar fan inte med dig någemer.

hur kan du göra såhär?
när du vet vad jag gått igenom, visst det kanske inte är synd om mig.
men det jag gått igenom var nog det svåraste jag gjort i mitt liv.
och det hjälper ju inte att du trycker ner mig ännu mer.

du borde få mer stryyk!
jag har gjort mitt !
nu får någon annan agera på ditt betende.
för jag orkar inte slösa mina knogar på dig nåmer
hoppas du lärde dig ett & annat igår...

du jiddrar med heeeeeeeeelt fel person!


pussssss & kraaaaaaaaaaam :D;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0