tisdag 23.17

Heeeeej alla glada människor :D

hoppas allt e bra med er, jag mår iaf suuuuperduuuuper braaa :D
idag har jag varit i...... SKUUUUULAN, fyfan vad jag e bra!
braaaa jobbat Elin ;)

fick glass i skolan, sen städa vi lite oså, planera avslutningsmiddagen :)
& jag har världeeeens snyggaste klänning tills dess :D
sen efter skolan, sluta 11.30 så åkte jag hem, bytte om käka frukt,
sen kom amanda va med henne en stund snacka lite shiit :)

senare vid halv sex mötte jag min klass, så cykla vi fleeeera kilometer, (höll på att dö på dirr)
till söderhavet, grillade spela gitarr bada, och aah hade allmänt mysigt :)

sen drog den ena efter den andra, jag richard gustav henrik & emmelie åkte sist :P
fast emmelie fick bil skjuts :O fuuuuusk :p
cyklade för fullt, sen mötte vi SAAAANDRA som jag inte träffat på typ 5 år :D
ååååh vad glad jag blev,
henrik orka inte lyssna på vårat babbel så han åkte hem innan,
men käraste richard vänta på lilla mig, han ville inte att jag skulle cykla själv hem :D söt.
sen cykla vi hem, fick gå upp för värsta backen, hade fan ingen kraft kvar.

sen när jag kom hem, snacka jag lite med pappa, tog en snabbdusch och nu sitter jag här! :)

imorn ska jag bada hela dagen med klassen :D massa mys med dom, eftersom ingen av oss
sökt till samma skola, så kmr vi inte träffas lika ofta, tycker det e väääldigt synd :(
eftersom vi är rätt tighta :( buuuhuu....

nu ska jag fixa lite p-shop sen sova trorja :p


pussssssssva:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0