im stronger now

tuuuudiluuu! :)

sitter här o glor som vanligt! tråkigare blir jag inte..

idag har jag umgåtts med E som en min inneboende i helgen :)
träffa oxå en saknad vän som är hemma på permis :)
& snart ska jag träffa nästa saknade vän som är hemma och hälsar på här i lilla kumla :)

vid 9 åker vi hem till mamma
ska laga tacos och kolla film :) NAAAAAJS!

imorn vet jag inte vad som händer blir la lugnt som vanligt :)

igår var det en bra kväll hahah! massa snyggt,fult,efterblivet och snälla folk! :D
mer tänker jag icke säga ;)

har ju fått min medicin nu ju!
det e la bra ska dit igen på tisdag & få högre dos..

det ända negativa med medicinen är att jag mår as illa
och har varken matlust eller hungerkänsla sääämst!
så har varit jätte dåligt med att äta...

nu ska jag hitta på nått annat orkar inte skriva mer

see yah

xoxo Elin




Kommentarer
Postat av: Maalin

Älskar verkligen din blogg :)

följer den varje dag och den verkar hur bra som helst! :D

/Malin

2009-11-24 @ 18:24:33
URL: http://maalinofsweeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0