Lördag! :)

tuuuudiluuuuu! :)

as dåligt uppdatering.. vet ärligt talat inte varför haha!
har bara nt tänkt på att skriva men som jag sagt förr,
skriver bara när jag behöver rensa tankarna :)


igår fredag så var jag först på bio NEW MOON såklart! :)
lite besviken blev jag allt.. men den var helt ok :)
sen gick jag hem till Anna som hade lite party drack inget till en början
men sen så var partyt igång i mitt huvud oxå ;)

kul va det roliga människor :)
kom hem typ 4 halv 5 imorse :P
gick upp typ halv 2 förut gick och handlade pizza & julmurre (julmust)
sen har jag bara suttit hemma i mjukisdress..

idag ska jag bara vara hemma ta det lugnt :)
nån som har nått filmtips?



jag har varit ruskigt förbannad denna vecka oxå!
nämligen en liten fjortisunge som snacka skit om min döda bror..!
asså man kan säga vad man vill & va hur dum som helst mot mig
men säg aldrig nått om min bror för det tolererar inte jag!
så lågt kan man inte sjunka det är patetiskt


nu ska jag lyssna på musik och hämta julmurren :)


see yah
xoxo Elin


Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Fin blogg! Läget? :)

2009-11-29 @ 14:04:22
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0