Onsdag!

tuuuudiluuuu!

just nu sitter jag i min sköna säng med min bärbara :D äter mandarin as gott (y)

är på bra humör idag förutom när jag tänker på att det snöar ute
så jag har dragit för persienerna! haha..

ska snart iväg till Linnéa se om hon behöver hjälp med nått i deras nya lägenhet :)
sen ska jag nog till A en sväng och pyssla om sötisen som är sjuk!
får se hur det blir ska till J oxå och dricka kaffe tar nog J innan A för
A e ju sjuk inte så bra om jag blir smittad och sen smittar Js bebis! så kaffet får komma före ;)

lyssnar på musik oxå
musik är mitt liv det får mig att må bra och vara happy!

nu ska jag kolla runt o se om jag klickar hem lite kläder kanske!?

see ya
xoxo Elin

34 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bor du på Sveavägen 22?

Tycker jag känner igen dig riktigt mycke..

Ha de bra

2009-11-12 @ 14:22:15
URL: http://ajja86.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejhej! :)

fin blogg du har :D

jag undrar om du skulle kunna göra en bloggdesign åt mig? ;* skulle betyda mkt (:



kraam!

2009-11-14 @ 13:44:51
URL: http://maalinofsweeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0