Bus eller godis?

tuuuuudiluuu!
sorry för den dåliga uppdateringen!

idag är det halloween... ska på maskerad haha
allt e la fixat tills ikväll.. skönt :)

lovveckan har gått på tok för fort..
känns som jag inte gjort nånting fast det har jag ju :p

varit på bio
festat
middag hos jennie
myskvällar och en massa kärlek :)
OCH ikväll halloween party :)

igår var jag hos Jennie vi lagade tacogratänd muuums!
massa sallad och ett jätte gott vin :)
sen satt vi med tända ljus i hela lägenheten och bara mös! :)

gick hem vid 1-2 kanske då kom mr hemlig hit :)
och skulle stänga min sovrums dörr och hela handtaget lossna hahahaha
då var vi inlåsta prova med allt men fick inte upp dörren
sluta med att jag fick hoppa ut genom fönstret och springa runt och öppna utifrån hahaha!

lyckat!

nu ska jag duscha o bli människa igen :)


xoxo elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0