:)

nu har mandabus gått hem :(<3
fast hon blir min hela dagen och natten imorgon! :D yyäääy (y)
fan vad vi har skrattat idag på m-berg!

ohjävlar vad snygga människor det finns ;o
var även inne på lagerhouse och köpte lite skojgräjer :D

sry för inlägget innan, var lite pisstoff... finns fan människor till allt tyvärr :/
och det gör mig illamående :s

aja Imorn äre praktik ska tillbaka till mina sötisbarn :D wiiii
sen äre helg, fan vad fort veckorna går :o  sjuk asså -.-
aja efter praktiken imorn så blire mandiiie<3
får la se vad vi hittar på  :D
fast blir nog skoj för dt går inte att ha tråkigt med henne..

nu ska jag duscha & koka te :)

see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0