:)

tuuuudiluuu! :)

sorry för den dåliga uppdateringen här! ska bättre mig.. PROMISE!

just nu sitter jag här med siden kalsonger och en stickad cardigan. :)
becka är här :)<3

vi har väl typ vaknat precis. väntar på mamma som ska komma och dricka kaffe
hon e på affären och köper negerbollar :D

igår hade vi lite fest hemma hos mig! :)
haha.. dansa och sjöng!
sen var vi hemma hos Linnéa och Oscar en stund :)
vart inte så sent igår vilket var jävligt skönt :)

i fredags var det party hos Jennie full som en kastrull var jag haha!
dagen efter var hemsk.. kunde typ inte röra mig huvudet gjorde SVIN ont..
kräktes oxå då kan ni ju fatta hur bakis jag var.. usch

så helgen har varit bra :)
nu är det söndag men fan ledig hela veckan så det e as bra :)

får se vad som händer!
på tisdag ska jag försöka komma iväg till Marieberg gallerian
behöver lite nya plagg:)

bilder från helgen kommer senare!
nu ska jag vänta på mammi!

hörs senare!

xoxo Elin


Kommentarer
Postat av: syster

snacka om dålig uppdatering.. :) ses nästa vecka när vi kommer hem :D:D puss

2009-10-31 @ 09:48:45
URL: http://nippret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0