frågor?

tuuuudiluuuu! :)
här sitter jag med min vackra fläskläpp -.- som tur e så börjar den gå ner lite :)

hmm angående rubriken.. helt plötsligt så skrev någon ett mejl o fråga om jag
kunde skriva upp hennes & hennes kompisars frågor på bloggen ?
jag svarade ja det skulle jag väl kunna göra haha.
MEN jag väntade mig inte sååå många frågor ;o vrf skicka mejl o fråga om det? knas
menmen jag står för mitt ord och tänker därför lägga upp några frågor, orkar inte alla idag men okej :)


Varför bloggar du?
jadu, för skojs skull, känns bra när jag får skriva av mig lite :)

Hur många läsare har du?

Jadu det går upp och ner hela tiden.. har inte kollat idag hur många..

hur många har du haft sex med?

förlåt kan inte läsa vad det står? nemen ingen kommentar!

skämms du för ditt utseende?

nej, ser ingen anledning till att göra det.
även om jag inte är helt nöjd med allt

Vad tycker du om Kissie?

jaadu, känner ju inte henne, men det jag sett på hennes blogg,
tycker hon verkar väldigt ytlig.. fast som sakt det är en karaktär man har på bloggen
hoppas verkligen inte hon är sån i verkligheten.
och ärligt talat så bryr jag mig inte om henne..

skulle du vilja bli känd bloggerska?

Nej, faktiskt inte. Om jag skulle bli känd så hade det varit tragiskt om det

om det bara var för att jag blogga.

Hur många piercingar har du och vart? sen varför har du dom?
haha, jag har 6 stycken om jag räknar med i öronen så är det 11..

naveln, tungan, 2 i överläppen fast bara ett smycke i ena, sen 1 i underläppen

och i näsan :)

varför jag har det är för att jag tycker det är riktigt snyggt mer piercingar!

vilken är din favorit film?

hmm, finns väldigt många bra filmer...
fast den bästa är nog Twilight och snart kmr tvåan yäääy :)

följer du några tvprogram? isåfall vilka?
Ja, jag följer andra avenyn, river side, desperate housewifes och trueblood :)

vilken är din stil på killar?

jadu, skejt/punk kanske? älskar vältränade killar med tattueringar och piercingar :p

du har skrivit på din blogg att du hållt på med en tjej, är du lesbisk?

nej, jag är bisexuell.


Nu orkar jag inte skriva upp fler frågor,
hoppas ni är nöjda med svaren flickor! :)

nu ska jag ta en nattcigg

see yah
xoxo


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj är du bi?, jag som trodde att du var hetro. Så du gillar både tjejer och killar? :P

2010-04-17 @ 11:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0