Fredag!

tuuuudiluuu! :)

nu sitter jag här vid min älskade computer med en kopp kaffe i handen :)
praktiken gick väldigt bra idag faktiskt :)
synd att jag slutar där om 1 vecka :/ kommer sakna mina små busfrön...

fick gå hem vid 2 idag sköönt!
snacka med pappas tant och drack massaaa kaffe :)
vi pratade om allt mellan himmel och jord.

snart kommer mami och hämtar mig :)
då ska vi åka och handla godsaker tills ikväll och hyra några bra filmer :)
ska vara ute på landet hos henne ikväll/natt med tacos och massvis med bra filmer (y)
behöver ta det lugnt och rensa tankarna.. då är landet hos mamma perfekt :)

blir nog lugnt hela helgen trorja, inga planer iallafall.
skulle ut och äta med angiie idag men hon va tvungen att jobbar.
får bli en annan dag :)

men nästa helg på fredan den 23:e ska min älskade vän J ha inflyttningsfest
så jag sparar mig tills dess så jag e utvilad och taggad :)

ne nu måste jag packa ner lite saker som jag ska ha med till mamma :)

skriver nog senare när jag kommit dit :)

see yah
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0