Nytt hatobjekt!?

ibland förstår jag bara inte hur människor tänker?
du är ju så jävla patetisk.. vet egentligen inte varför jag lägger ner min
tid & energi på dig.. men jag måste skriva av mig..
du kan sluta snacka massa skit.. låt mig & dom i min närhet vara..
ingen vill ha mig dig att göra...

anledningen till att du beter dig såhär är för att du är så jävla avundsjuk på att jag är
så jävla mycket bättre än dig..
det ända du är bra på är att öppna käften i tid och otid..
du vet inte mer om mig än vad alla andra göra så tro inte att du kan komma med dina smålögner..
dom funkar inte på mig ska du veta..
att du ens orkar lägg dig i mitt liv? jag vill inte ha med dig att göra.. har du inte förstått det än?
hur många gånger ska jag behöva säga det till dig?

du har inte rätt till att komma på massa små patetiska lögner om mig..
anledningen till att jag slutade höra av mig till dig var för jag behöver inte en sån som du,
jag klarar mig skit bra utan..
kan du bara acceptera att alla vill inte umgås med dig dag ut och dag in..
jag är trött på dig. och jag tänker inte känna mig tvingad till att prata med dig..
jag är bara ärlig.. jag pallar helt enkelt inte med dig mer!!

Många gånger har jag tänkt om och försökt vara vän med dig..
men fan med tiden så det går inte, jag orkar inte med dig
allt handlar om dig hela tiden du pratar inte om någon annan än dig själv
jag har nog med problem att sköta än att lyssna på dina... som jag inte har med att göra.!
det finns många som har samma problem som dig men inte fan tycker nån synd om dom för det.

du har svikit så många av dina vänner klart dom slutar lyssna o ställa upp på dig.
att du orkar?
jag tycker iallafall att du kan komma tillbaka när du insett vad du gör för fel & när du har
växt till dig lite.

för just nu vill jag inte ha med dig o göra.
man blir bara inblandad i massa problem.

ha det bra önskar dig all lycka till i livet!

ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0