11 april 03.40

tjenixen! :)

precis hem kommen.. skrev i tidigare inlägg att jag inte skulle gå ut ikv
men jag vaknade till & nån härja utanför min lägenhet
kollar ut och där står min bästa killkompis

så dom tog med mig på fest men jag drack INGET!
eller jo 3 st energi drickor..

satt och skrattade åt alla fulla människor som betedde sig extremt illa..
skämde ut sig totalt ..

och då fick jag en tankeställare

beter jag oxå mig så där när jag är full?

alltså att man kan bli så jävla odräglig? haha
tror knappast jag är sån, kanske inte den perfekta tjejen..
men det här va fan katastof..

asså brudar kräla på golvet & grät & killarna skulle slåss osvosv!
vem fan tror folk att dom blir?
bara för att man har lite alkohol i kroppen så betyder det inte
att man kan säga/göra vad man vill utan att ta konsekvenserna efteråt?

jag blev iaf kallad det ena & det andra..
jag var en drygfitta/fjortis för att jag inte drack
& jag va dum i huvudet för att jag inte va lika full som dom andra brudarna
som kräla på golvet & gjorde ALLT för att få smaka en klunk öl.

men jag kunde inte göra annat än att skratta?
hahaha ojojoj!!
och att dom inte slutar dricka när det går över gränsen?
vad är det med alla småtjejer & fortsätta dricka tills dom spyr o knappt kan gå? hahah

jag är ju inte heller en ängel.. alla har ju dåliga dagar
vissa fler/värre än andra. men man har aldrig en anledning till att bråka & slåss för ingenting liksom.

jaja nog snackat om patetiska fyllekajjor :)

ska väl gå & sova snart trorja, känner att energidrickorna kicka igång rejält :P


men skriver imorn igen! =)

xoxo Elin




Kommentarer
Postat av: frida/frippe

lägg ut filmerna på kenny! hahahah, måste ba serom ju! :D

2010-04-19 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0