13 april

tuuudiluuu! :)

precis kommit hem helt djupfryst :p
suttit nere vid kumlasjön med lite mysfolk & grillat
blev jäkla kallt nu på kvällen..

Praktiken gick bra förut men hade världens huvudvärk :/
satt i solen med tanterna på förmiddagen :)
lite färg fick jag allt :)

Imorn äre skula som gäller börjar 12.30 :)
sen träffa L & ta en fika :)

sen kanske oxå träffa A för en fika hah,
blir mycke fika imorn..


prova ju sömnpillerna för första gången igår!
funka as bra.
låg och läste & kände hur ögonlocken blev tyngre & tyngre
vart helt dåsig i huvudet haha
sen kommer jag inte ens ihåg att jag somna
men jag vaknade helt utvilad imorse :)
as skönt vare att få sova ordentligt för engångs skull.

så ska väl strax ta mig ett piller sen sova..
tar ju 1-2 timmar innan det börjar verka :)

nu blir det tv!

xoxo Elin







Saknar dig min älskade bror!<3<3


Tomas! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0