17 april

först vill jag bara säga EN sak!!

sluta kommentera patetiska saker som ingen av er vet ett skit om!
om du läser det här vet du mycket väl vad du skrivit, har tagit bort kommentaren!

men att anklaga nån för nått sånt? sjunk lite lägre?
jag skulle ALDRIG vilja *sätta dit* en vän..
så vad du/ni nu än har fått höra så whatever tro vadfan ni vill..
jag vet gott & väl vad jag gjort/sagt och inte.
men ni kommer se, då äre fan inte ni som skrattar längre huh?

tycker det är så jävla patetiskt att EN person av säkert över 30 fler
får skiten för hela alltihopa? ganska orättvist och omoget.

hur som helst. så bara för att man e inblandad i en sak betyder det
inte att man är *golare* man behöver inte säga exakt allt,
det inte den ena säger.. säger den andra liksom! så är det bara.

jag tycker själv att det var jävligt tråkigt det som hände.
men man kan inte få det ogjort liksom.
jag tänker iaf på dig vännen & hoppas att du klarar dig ur det här!!
jag är fortfarande din vän & tänker stå kvar på samma plats hela tiden (din sida)



från det ena till det andra!!

kärlek? hahah

jadu finns fan ingenting som heter kärlek.

man tror man har hittat en bra människa som man inte hittar NÅGOT fel på
men sen när man MINST anar det så är felen precis framför ögonen på en.

jag vet, jag får skylla mig själv. MEN det jag fick höra var helt andra saker
mot vad du sagt till mig!

jag vet inte om du bara körde ett fult spel, försökte få mig

& viesst där satt jag fast, du hade mig på kroken och sen?
går du till nästa tjej & knullar henne!?

inte nog med det framför MINA ögon,
ärligt asså visste inte vart jag skulle kolla.. :s

tog mitt pick&pack sen drog jag..

ALDRIG tänker jag låta dig göra om det här.


SÅ KÄRLEK IN MY ASS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0