18 april

tjeeniiis peenis!

kom hem för inte alls länge sen!
sov hemma hos Joanna inatt, inte alls så jätte bakis idag
fast jag var jäääävligt full igår :p haha
kan inte hålla på o dricka såhär, inte bra när man inte
minns någonting dagen efter :p

menmen!
idag ska jag bara sitta hemma med min älskade coca cola!
& stänga av mobilen!

ska fan skaffa alkohollås på mobilen..
hade ringt den ena & den andra inatt :P hahah pinsamt!

men vafan gör det om 100 år?


så jävla mkt skit just nu!
folk snackar så jävla mycket..

& en del är bara allmänt patetiska så extremt trött
på att få höra massa skitsnack varje dag.
vad får folk ut av att hålla på och ljuga?

man blir ju bara hatad i slutänden.. HAHA!

jaja nu orkar jag inte skriva..


FUCK YOU PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0