9 april 14.37

Tuuuudilu! :)


gick upp vid typ 13.45 och fixa lite,
nu sitter jag här nyduschad & människa igen :)

börjar praktiken vid 3 halv 4 idag & slutar nångång runt halv 8 ikv!
men jag kan fortfarande nås på telefonen :)

annars ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på.
blir nog lugnt iaf! det vill säga NO ALKOHOL! :)
duktiga jag ;p

är jätte trött just nu..
gick inte o la mig förens typ 05.00 imorse :/
som tur är har jag fått hem mitt recept på sömnpiller
eftersom jag aldrig kan sova på nätterna!

oså när jag väl hade somnat imorse då drömde
jag världens äckligaste mardröm,
vakna av att jag skrek och var helt kallsvettig? :s
usch hemskt!

nåja nu ska jag klä på mig :)
skriver nog ikväll igen


xoxo Elin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0