:)

så jäkla trött just nu.. tar på krafterna att bo i kumla :p

ska väl snart ta mig ett sömnpiller & sen gå och lägga mig :)
praktik klockan 09.00 imorgon ju!
sen ska jag nog gå iväg & sola en sväng,
kan behövas innan sommaren annars så blir ju folk bländade ;)

har ont i munnen oxå..
fick ta ut piercingen jag hade i underläppen
för den skavde sönder tandköttet så jag har
jätte ont i underkäken :/ uschusch!

känns lite tomt men det är väl en vanesak :)

tänkte bjuda på ett litet videoklipp på mig & min tjejkompis
som har jätte tråkigt så vi passa på att leka av oss lite i parken :)
& sen ska ni få se några bilder från gårdagen :)

sen det där jag skrev i tidigare inlägg!
*jag är ung jag får vara omogen*
mena inte riktigt så som ni tog det
men inte bara jag som tycker det e mer normalt att en 17 åring beter sig omogen
än att en 22 åring gör det :)



pussss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0