kvällsinlägg! (:

oj vad dagen har gått fort? klockan är redan 22.57
känns som jag inte har hunnit nånting..

var ju aldrig i skolan idag så satt väl vid datorn o halvsov halva dagen,
sen kom MR HEMLIG hit och vi lagade lite mat(: mysigt.

efter det kom beckabus! sminkade mig lite sen for vi ut på äventyr..

lekte i en lekpark och spela in fula klipp!
sen vart vi förföljda av ett gäng 10åringar som skrev hora efter oss..
men när jag fråga om dom ville ligga då varom inte så kaxiga

sen så typ började dom blir riktigt läskiga haha! jag som hatar barn..
så jag fick panik o typ halvsprang och stallde mig bakom ett hörn :p tönten själv!!

sen har vi bara haft allmänt roligt & flummat sönder :)
Imorn åker beckabus hem till linköping igen :( tråkis!
hoppas hon kommer snart igen :D



annars har jag inte så mycket att skriva om.. jo typ
att jag är trött på att bo hemma.. eftersom dom ständigt tjatar på mig om allt möjligt..

och såfort nånting försvinner så äre mitt fel?? ehm...
sen så efter typ nåra dagar så inser dom att de e dom själva som tappat bort saker & ting..
uscha mig!


dagen sötnos: MR HEMLIG! ;) hihi


nu ska jag kolla på nån film & sova (:

xoxo Elin 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0