Måndag!

nu vart det ett jäkla tag sen jag skrev här :p

har haft ganska mycket att göra fast ändå inte :p haha alltså ingen bra anledning
till mitt dåliga bloggande :)

just nu sitter jag hemma med ansiktsmask & fötterna i ett skönt fotbad!
fixat naglarna oxå.. skönt att pyssla om sig själv lite (:


imorn är det slut på påsklovet då börjar praktiken, ser faktiskt fram emot det!

lovet har varit chill, umgåtts med roligt folk :)
i lördags var jag på Elmia i jönköping tänkte lägga upp lite bilder =)

varit endel festande på sistone & massa påskmat med familj & vänner.

& snart kommer becka hit och umgås lite & en saknad vän kommer hit från stockholm oxå
ska bli jätte kul att träffa henne igen :D

och två av mina tjejkompisar har blivit mamma oxå :D jätte söta på bebisar!

vad har hänt mer?

Jo syster har flyttat hem igen, bara tillfälligt tills hon hittar något eget
hon bodde ju i nora men det tog nyligen slut med killen.. mindre kul kanske..


nu ska jag skölja ur ansiktsmasken :)

xoxo Elin

EGO BILDER :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0