Onsdag! irriterad

vaknade för en stund sen.. världens huvudvärk :/ inte speciellt kul!

bra start på dagen?`
och en liten jävla fjortisunge som alltid lyckas komma på sina små söta lögner
så fort vi har en diskution om något/någon så ska hon gå runt o berätta för folk
& förstora det hela? säkert moget...

vi va as nära vänner förut, men så har vi inte umgåtts på ett bra tag eftersom
jag inte dög när hon va med sina översminkade äckliga kompisar.

men sen börja hon höra av sig igen..
vi träffades och fika en dag pratade gamla minnen! pratade om hur mkt personer har förändrats
osv osv.. när hon gått hem tog det ca 30 min? innan första smset kom!
då hade jag ju snackat skit om både den ena & den andra!

jag sa ärligt vad jag sagt & inte sagt, men enligt min vän dramaqueen så hade jag sagt allt
jag egentligen INTE sagt..

jag frågade henne varför hon snacka så mkt skit, men hon nekade allting..
vi umgicks inte på ett tag igen...

sen efter några månader så tänkte jag : hon kanske har mognat?

vi tog en fika.. hon babbla bara om SIG SJÄLV & sin jävla problem!!
hon fråga aldrig hur jag mådde? vad jag gjort under veckan? osv..

sen var hon en jävel på att ALLTID snacka skit om sina vänner framför mig..
klaga på deras kläder, vikt, smink och betende!

men när folk fick reda på det så skyllde ju hon exakt allt på mig..

såfort man säger något till henne så gör hon saken större & börjar glappa!

vet inte varför hon beter sig så? dåligt självförtroende?
hon e helt enkelt bara ute efter uppmärksamheten & att hon vill stå i centrum!

visst hon får gärna göra det sålänge hon inte blandar in mig i det hela!

för en sån vän vill jag verkligen inte ha. & det har jag inte heller
för jag tänker inte kalla dig vän längre..



dom som snackar skit om folk i din närvaro
snackar skit om dig i din frånvaro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0