Valborg! :)

tjeenis penis!!
förlåt för dålig uppdatering..
har verkligen inte orkat skriva :p

men now im back! yeeey

idag är det valborg :)
just nu sitter jag hemma hos Malin
med ett glas vittvin bredvid mig hon fixar sig nu
& sen kommer det lite folk :)
kvällen kommer bli awesome!

va på mberg förut idag också
blev två snygga tröjor/tunikor
en pyjamas med linne & shorts :)
igår handla jag två nagellack ett vitt & ett typ turkos aktigt & ett par skit snygga klackstövlar..
kan lägga in bilder när jag är hemma :)


all drama som jag skrivit om i dom andra inläggen har varit rätt lugnt nu
vilket är jääävligt skönt, behöver en paus från sånt ibland :)

men skriver imorn istället!


ha en jätte bra valborg sötnosar!

xoxo Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0